Salta al contingut principal

Entrades

SORTIDA DE PASSOS

Estimats Pioners i Estimades Caravel·les, Ha arribat l'última sortida del curs, ha arribat la ... FESTA DE PASSOS!!🎉🥳 El curs s'acaba però les ganes de gaudir-lo al màxim fins l'últim moment no són poques. Així doncs aprofitarem aquest últim cap de setmana per passar-lo plegats i marxarem a Samalús, on passarem la tarda i nit de dissabte i també on celebrarem el pas de branca el diumenge.  🕝Ens trobem el dissabte 2 d'octubre a les 15:30h a l'estació de Granollers-Canovelles (R3).   👋La sortida acabarà diumenge 3 d'octubre a les 15:00h a aquest punt de La Garriga .  Què cal portar?  Àpats: berenar i sopar per dissabte + esmorzar i dinar per diumenge Motxilla amb tot el necessari per passar la nit Ganes de passar-ho d'allò més bé!!!!!! Amb moltes ganes de veure-us, Els vostres caps i quel·les

ÚLTIM CAU ABANS DE LA SORTIDA DE PASSOS

Estimats Pioners i estimades Caravel·les, Ha arribat l'últim cau del curs!😭 Però no patiu que encara queda una sortida ee!  🥳 Serà un cau una mica diferent perquè com bé sabeu prepararem els regals que vau estar pensant l'últim dia. Per això quedarem dissabte 25 a les 17h a la Plaça del Patufet (bé de fet el nom oficial és Pl. Josep Ma Folch i Torres ).  Els caps i quel·les us prepararem un deliciós sopar, per tant caldrà que porteu plats i coberts.🍴🍽 Acabarem el cau al Lledoner. Fins dissabte! Una abraçada!! Caps i quel·les

SORTIDA DE LA PLATJA

  Hola PiCs! Ha arribat l'últim moment del curs abans d'anar de campaments i què millor que celebrar-lo anant a la platja?????!!!!!  Us expliquem la planificació de la sortida.   HORARIS D'ANADA I TORNADA Ens trobarem   dissabte a les  9 h a l'estació d'autobusos .  Diumenge arribarem al mateix lloc a les  12.30h. QUÈ CAL DUR? Foulard (ÉS IMPRESCINDIBLE) Camisa Banyador i tovallola Ulleres de sol Crema solar Jocs per la platja: pilota de voley, pales, frisbee, etc.  Para-sol (si en teniu) Pel que fa als  àpats ... Dinar de dissabte Berenar de dissabte Sopar de dissabte Esmorzar de diumenge Important:  heu de venir vestits d'algun dels colors de les espies de veritat (recordeu l'eix que vau triar vosaltres?) i, a més, portar ulleres de sol! Això és tot ara per ara; qualsevol dubte parlem!  Ens veiem dissabte boniques i bonics!

CAU 11/06

  Hola PiCs! Què tal la setmana? Llegiu atentament aquesta entrada del blog perquè us expliquem unes coses molt importants de cara al cau d'avui.  LLOC Ens trobarem   a les 22h a la plaça Can Trullàs (on hi ha el mural del cau) . Acabarem a les 00h també allà.  QUÈ CAL DUR? Foulard Un plat  Una cullera Això és tot per avui! Ens veiem aquest vespre :)  Una abraçada grandiooooosa dels vostres caps 💗

SORTIDA 22-23 DE MAIG

  Hola PiCs! Després de més d'un any sense fer cap sortida pernoctant, ha arribat el moment de fer-ne una! Semblava que no passaria mai però... AQUEST CAP DE SETMANA MARXEM DE SORTIDA A CORRÓ D'AMUNT! Us expliquem la planificació de la sortida.   HORARIS D'ANADA I TORNADA Ens trobarem   dissabte a les   12h a l'església de Llerona . Un cop allà, anirem caminant fins al camp. Diumenge ens hauran de venir a buscar les famílies a les 12h al camp ! Famílies, us enviarem la ubicació pel grup. Moltes gràcies!  QUÈ CAL DUR? Foulard (ÉS IMPRESCINDIBLE) Camisa Gorra pel sol Crema solar Calçat per caminar Pel que fa als  àpats ... Dinar de dissabte Berenar de dissabte Esmorzar de diumenge Plat, got i coberts No cal que porteu sopar de dissabte perquè el proporcionarà el cau! QUÈ HA DE PORTAR CADASCÚ? Olla petita 1. Ferran 2. Núria  3. Laia M 4. Sabrina  Espàtula de fusta 5. Nil 6. Mariona G 7. Nora 8. laia a Sal 9. Martí R 10. Judit 11. Clara 12. Eugii Oli ...

CAU 8 DE MAIG

Hola Còpics!! Esperem que hagi anat super bé el cap de setmana lliure!!! Aquest dissabte 8 de maig  a les 16h   ens trobem per fer cau al Lledoner . Cal que porteu el vostre ordinador portàtil . Poc a poc anem recuperant la normalitat. Dissabte ho comentarem però aviat podrem recuperar els caus de divendres i sortides. Entenem que han estat temps complicats, però recordem que és molt important l'assistència sobretot ara que ja podrem treballar més sobre el projecte💪🏼 Una abraçada! Fins dissabte👋 Sempre a punt!

ST. JORDI I DIUMENGE 25

  PiCs! Què tal la vostra setmana? Us fem aquesta entrada al blog per explicar-vos una mica quina serà l'organització del cap de setmana. Segons el calendari del curs, aquest cap de setmana tocaria fer sortida. Els caps hem considerat, però, que com que el divendres estarem tooooot el dia fent l'extrajob de Sant Jordi, dissabte ens deixarem un dia de descans i ens trobarem diumenge al matí.  Llegiu molt atentament aquesta entrada del blog perquè us expliquem el funcionament de demà divendres i de diumenge dia 25.  Què farem  demà divendres dia 23 ? HORARIS Ens trobarem  a les  7h al centre cívic nord (Lledoner) . Estarem tot el dia allà perquè com bé sabeu la gent pot venir a recollir les comandes de 8h a 20h. Recordeu que, tot i que els caps hi serem durant el dia, és el vostre extrajob! Caldran moltes mans perquè hi haurà feina.  En aquest sentit, si encara no heu respost el doodle d'assistència, feu-ho si us plau:  https://doodle.com/poll/drhat...