Salta al contingut principal

Servei Horta de la Tuka 🍅🌿🍒

 eeeei Pikis,

que seguim a tooooope amb el vostre projecte!


Ens espera un dissabte complet. 💪 Es pot canviar el món en un dia? Ho intentarem. 🌄

El plàning del dissabte comença a les 7:30 al Parc al costat del Bellera, a Can Bassa, Allà anirme caminant fins a l'Horta de la Tuka, uns agricultors que els hi agrada fer les coses d'una manera alternativa. "Produïm verdures de varietats tradicionals i mel, emprant només productes procedents de la natura, seguint els cicles naturals de la terra i sense cap adob de síntesi química."

Recordem que aquest és el vostre projecte, que vam fer sortida per equips amb el compromís de màxima assistència i participació als serveis. (Això vol dir que no volem esperar 20' a que arribeu o no us volem perseguir a l'hora de treballar al camp. 😊)

Serem allà fins les 12:00. Llavors anirem caminant fins Calle Colón, on dinarem amb la resta de caps de l'agrupament. A les 15:00 arribaran la resta d'infants i famílies, farem alguns cartells i anirem plegats a Barcelona a la manifestació. 💥

Som un dels agrupaments més grans de Catalunya i comptem amb cada un de vosaltres per poder utilitzar tota la nostra força. Pot ser un dia per recordar. Si cada any ens segueixen posant més traves i dificultats, al final no hi haurà campaments ni cau. Vam escalfar motors a la Festa d'Agrupament, així que dissabte se lia. #SalvemElsCampaments ACA CACA 💩 

⚠ info de la mani: aquí

Per acabar el dia, si encara esteu enxixats, anirem al Lledoner a veure la final de la Champions League masculina amb unes crispetes. 🍟

Per tant heu de portar:

  • Foulard!
  • Botes per estar al camp
  • Roba còmode 
  • Esmorzar mig matí (QUE MENJAREM TOTS ALHORA)
  • Dinar (però si us organitzeu i us coordineu podeu comprar kebabs de calle colón)
  • Coses per la mani (xiulets, coses per fer cartells...)
  • Berenar
  • Sopar
  • molta molta energia, diumenge ja podreu dormir tot el dia (toma rodolí)
I aquest és el súper dissabte que ens espera! 🔋

Els caps estem invertint moltes energies i esforços en planificar campaments d'estiu, demanar papers, extrajobs, st joan... així que esperem que la motivació i les ganes sigui recíproc. 👐

Si has arribat fins aquí envia un emoji o sticker que representi l'ACA.

Sempre a puuuuuuuuuuuunt!


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Sortida a la platja

 Hola pikis, última sortida abans de campaments i jo vull anar a la platja amb tu! 😎 Dormirem al Gra, però anirem a la platja de Mataró. ⛱ Quedem davant del Kodama, de les 11:50 a 12:00 la Gina ens obra les portes de casa seva per poder deixar les motixlles. Després anirem a l'estació Granollers Centre per agafar el bus, que marxa a les 12:20, cap a la platja de Mataró. Si algú arriba tard, haurà d'endur-se la seva motxilla a la platja.  Què cal portar? Motxilla platja: dinar i berenar, cantimplora, banyador posat, crema de sol i coses de platja (pilota, cartes, parasol, ulleres, etc), xancletes Motxilla sortida: sopar per compartir, esmorzar, roba de recanvi, sac, aïllant... Com que és l'última sortida abans de campaments farem sopar per compartir. Ens agradaria molt molt que tothom portés alguna cosa cuinada, per ell mateix, en comptes de coses comprades. Tot i que estem a Granollers, ningú podrà comprar sopar. 🍕🍔🍳 Diumenge ens despertarem, recollirem, prepararem cose...

💥 Sortida per equips 💥

 Vinga va, que sabem que trobeu a faltar el blog. Després d'uns campaments xulíssims i un Sant Jordi intens, arriba la sortida per equips. Com que us hem vist treballar de valent aquests últims dies, els caps vam estar ajudant-vos a buscar llocs on dormir per la sortida per equips. Per tant, alfinal les coses queden així: Cagamandúrries: Molins de Rei Galifardeus: Montornès Pixapins: Cardedeu Bordegassos: passaran el dia a Mataró i aniran a dormir a Cardedeu també. 🎯L'objectiu d'una sortida per petit grups és que feu pinya i cohesió amb el vostre equip, que li doneu identitat més ennlà del nom. Què caracteritza al vostre equip? (potser una cançó, els que porten el millor sopar, els que tenen el millor lema, fan les fotos més creatives...) 👈 🚀I el segon objectiu és que espavileu sense els caps. Per tant, abans de dissabte necessitem que els guies de patrulla ens enviin els horaris i planificació de què fareu durant la sortida. Us posem només un requisit: participar d'...

PRIMERA SORTIDA LET'S GOOO!!! 11 i 12 de Novembre

 Holaaa, com esteu? Ganes de sortida? Nosaltres estem a tope! 😆 Com ja us vam avançar, la primera sortida caminarem una mica pel nostre estimat Montseny. 🗻 Aprofitem ara que encara no fa taaant fred i estem enxixats. No patiu, serà menys de 20km, com una etapa de ruta curta. I amb menys pes a la motxilla jeje. Serà divertiiiiit. 💪 Quedem dissabte a les 7:30 a l'estació Granollers-Canovelles. I tornarem diumenge a  la 13:00 a Granollers Centre  per poder dinar a casa. Si anem ràpid de baixada, inclús una mica abans. Coses importants a portat: FOULARD i camisa qui tingui 😍 roba d'esport per caminar roba d'abric sac i aïllant lot àpats: segon esmorzar, dinar, berenar, sopar, esmorzar  💥 important: necessitem que cadascú porti un boli/llàpis  Fins dissabte i sempre a punt. 💕 PD: Vindrà l'Ecoooo!