Salta al contingut principal

Cuinem el dinar de la Festa Escola

 Hola Pikis,

com vam decidir a principi de curs, aquest dissabte cuinarem el dinar per a tot l'agrupament. De moment això suma un total de 250 racions. 😲

(vosaltres dissabte)

Com vam decidir la última sortida, farem aperitius (olives, patates fregides, hummus amb crudites i fruits secs) i macarrons a la bolonyesa amb formatge. 🍝

Sense cap dubte, serà un repte que haurem d'afontar plegats, doncs hi haurà molta feina a fer. Serà un exercici de treball en equip, de voler fer les coses bé i ser útils tota l'estona. Però estem segures que si ens ho proposem serà un èxit i demostrarem a l'Agrupament del que som capaços. 💪

Quedem dissabte al Lledoner a les 8:00. Sius plau intentem ser puntuals, per no haver de repetir informacions, doncs hem d'estar 100% coordinades. I conteu que després de dinar haurem de recollir i rentar tot el material i olles utilitzat. Així que fins estarem fins les 18:00 aprox. 

Necessitem que tots i totes porteu un davantal i el cabell recollit, que vingueu descansats i amb molta energia. 💥 També necessitarem:

  • 5 minipimers
  • 5 bols grans
  • Ganivets (haurem de tallar molta verdura, i els ganivets del cau no són els millors, com vosaltres veieu)
(pliiis utilitzeu el grup de Whats per coordinar-vos)

Els caps portem un parell de setmanes treballant en planificació, contactant amb proveïdors locals, comprar... però dissabte necessitarem la col·laboració de tots i totes perquè surti el dinar endevant. 

(La Gina estarà a Madrid defensant el seu TFM, així només serem l'Albert i la Marina, així que guies de patrulla us necessitem a tope també.)

Ens veiem aquest finde a full de mango! 

PD:
QUEDEN 10 DIES PER MALLORCA!!!!!

D'altra banda, ens han arribat unes cartes per vosaltres de Mallorca:
https://drive.google.com/drive/folders/1lNsdDZu4Yxh3_qDSeSDhZYMua-aizUM1?usp=sharing
La idea és que el llarg de la setmana vosaltres escriviu una carta presentan-vos per contestar i la pengeu a aquesta carpeta: 
https://drive.google.com/drive/folders/1M-pPTEqCUM1r9VCE1pM6t853pIggtr00?usp=sharing 

Podeu afegir fotos i cançons com ells, en 10 minuts ho teniu feeet!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Sortida a la platja

 Hola pikis, última sortida abans de campaments i jo vull anar a la platja amb tu! 😎 Dormirem al Gra, però anirem a la platja de Mataró. ⛱ Quedem davant del Kodama, de les 11:50 a 12:00 la Gina ens obra les portes de casa seva per poder deixar les motixlles. Després anirem a l'estació Granollers Centre per agafar el bus, que marxa a les 12:20, cap a la platja de Mataró. Si algú arriba tard, haurà d'endur-se la seva motxilla a la platja.  Què cal portar? Motxilla platja: dinar i berenar, cantimplora, banyador posat, crema de sol i coses de platja (pilota, cartes, parasol, ulleres, etc), xancletes Motxilla sortida: sopar per compartir, esmorzar, roba de recanvi, sac, aïllant... Com que és l'última sortida abans de campaments farem sopar per compartir. Ens agradaria molt molt que tothom portés alguna cosa cuinada, per ell mateix, en comptes de coses comprades. Tot i que estem a Granollers, ningú podrà comprar sopar. 🍕🍔🍳 Diumenge ens despertarem, recollirem, prepararem cose...

💥 Sortida per equips 💥

 Vinga va, que sabem que trobeu a faltar el blog. Després d'uns campaments xulíssims i un Sant Jordi intens, arriba la sortida per equips. Com que us hem vist treballar de valent aquests últims dies, els caps vam estar ajudant-vos a buscar llocs on dormir per la sortida per equips. Per tant, alfinal les coses queden així: Cagamandúrries: Molins de Rei Galifardeus: Montornès Pixapins: Cardedeu Bordegassos: passaran el dia a Mataró i aniran a dormir a Cardedeu també. 🎯L'objectiu d'una sortida per petit grups és que feu pinya i cohesió amb el vostre equip, que li doneu identitat més ennlà del nom. Què caracteritza al vostre equip? (potser una cançó, els que porten el millor sopar, els que tenen el millor lema, fan les fotos més creatives...) 👈 🚀I el segon objectiu és que espavileu sense els caps. Per tant, abans de dissabte necessitem que els guies de patrulla ens enviin els horaris i planificació de què fareu durant la sortida. Us posem només un requisit: participar d'...

PRIMERA SORTIDA LET'S GOOO!!! 11 i 12 de Novembre

 Holaaa, com esteu? Ganes de sortida? Nosaltres estem a tope! 😆 Com ja us vam avançar, la primera sortida caminarem una mica pel nostre estimat Montseny. 🗻 Aprofitem ara que encara no fa taaant fred i estem enxixats. No patiu, serà menys de 20km, com una etapa de ruta curta. I amb menys pes a la motxilla jeje. Serà divertiiiiit. 💪 Quedem dissabte a les 7:30 a l'estació Granollers-Canovelles. I tornarem diumenge a  la 13:00 a Granollers Centre  per poder dinar a casa. Si anem ràpid de baixada, inclús una mica abans. Coses importants a portat: FOULARD i camisa qui tingui 😍 roba d'esport per caminar roba d'abric sac i aïllant lot àpats: segon esmorzar, dinar, berenar, sopar, esmorzar  💥 important: necessitem que cadascú porti un boli/llàpis  Fins dissabte i sempre a punt. 💕 PD: Vindrà l'Ecoooo!